KRON Danmarks nye digitale banktilbud

Kunderådgivere til KRON - vores nye digitale afdeling

Har du evnen - og modet - til at give online rådgivning, der er nærværende, personlig og levende? Så har du lige nu chancen for at være med til noget nyt, spændende og udfordrende. I Sparekassen Kronjylland starter vi nemlig en digital afdeling op, hvor vores fokus bliver at rådgive kunderne online. Afdelingens navn bliver KRON. Afdelingsdirektør og to rådgivere står allerede klar, og de glæder sig til at tage godt imod flere gode kolleger.

Hvad har vi gang i?

Med den nye digitale afdeling skaber vi et tilbud, vi ikke ser andre steder i markedet. Vi vil åbne en afdeling i et online univers, hvor kunderne får dig - og dine kolleger - som deres personlige rådgiver. Vi skaber altså et helt nyt tilbud i form af personlig og grundig kunderådgivning digitalt – og møder kunderne lige der, hvor de er og på en måde, hvor det er ekstra nemt for dem at få vores hjælp. Du kan læse mere om tankerne bag KRON – Danmarks nye digitale bank - i vores pressemeddelelse her.

Du passer sandsynligvis godt til KRON-teamet, hvis…

Du er pioner med vovemod
Du ønsker at være med til at starte noget nyt og spændende op, hvor webmødet bliver vores primære arbejdsredskab, samtidig med at vi løbende prøver nye ting og arbejdsmetoder af. Formår du at komme ud over rampen på sociale medier og eksempelvis webinarer, er det en fordel, for det kommer vi også til at arbejde meget med.

Du er rådgiver med stort R
Du har den finansielle uddannelse på plads og kan uden besvær rådgive om alle facetter af privatområdet. Du finder stor motivation i at gøre en forskel for kunderne, som består af attraktive privatkunder, der ønsker digital og tilgængelig rådgivning om eksempelvis deres ejerboligøkonomi, pension eller investeringer.

Du opbygger relationer digitalt og er proaktiv
Du brænder for at tiltrække nye gode kunder gennem de digitale medier. Du ved, at god rådgivning og opbygning af stærke relationer sagtens kan finde sted over webmøder, telefon og andre digitale kanaler. Samtidig sætter du pris på, at du gennem disse mødeformer kan indfri kundernes ønske om, at det skal være nemt og hurtigt at få vores hjælp.

Du holder af hverdagen, når den er afvekslende
Der venter dig et afvekslende job, hvor du får medansvar for udviklingen af vores digitale afdeling, hvor alt er nyt, og mange ting skal prøves af. I jobbet får du også mulighed for at blive ansvarlig for et af de mange fagområder inden for privatsegmentet, ligesom vi naturligvis samarbejder med Sparekassens korps af specialister.

Du er holdspiller
Udover en tæt kundekontakt får du engagerede og erfarne kolleger at sparre med og rig lejlighed til at bidrage med din faglige viden, motivation og gode idéer. Du trives i et job, hvor din 37 timers arbejdsuge planlægges fleksibelt over alle ugens syv dage, da vi ønsker hele tiden at have en rådgiver til rådighed inden for tidsrummet 8-20 i hverdagene og 10-14 i weekenden.

Du kan særligt glæde dig til….

…. et interessant og fremsynet rådgiverjob, hvor vi sammen rejser ud og udvikler os i det digitale univers – og inviterer kunderne med. I jobbet kan du også glæde dig til at arbejde med kreative projekter i et spændende udviklingsmiljø. Vores fokus er rettet mod gode privatkunder, der sætter krav om nem og hurtig adgang til værdifuld rådgivning, og som er digitalt klar til vores rejse. Afdelingen har til huse på vores hovedsæde i Randers, og du kan glæde dig til et arbejdsmiljø i særklasse med høj grad af fleksibilitet til planlægning af arbejdstid og -sted, når vi samtidig får det til at gå hånd i hånd med afdelingens behov og kundernes ønsker.

Vil du høre mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsdirektør for KRON, Jesper Lund Sørensen på mobil: 24 61 91 73.

Send en videohilsen, din ansøgning og CV vores vej hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.