Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Har du lyst til at rådgive private kunder i Vorbasse?  

Her er jobbet til dig, der brænder for at være i kontakt med privatkunderne og ligesom os er vild med at være i en lokal afdeling, der er tæt på kunderne og lokalsamfundet. Dig, der er skarp på både bolig, pension, investering, kredit og høj kundeservice - og nyder at bringe dine forskellige kompetencer i spil hver dag.

Du kan glæde dig til:

  • At blive en del af et fantastisk team i et job med mulighed for udvikling
  • At udleve din begejstring for at rådgive private kunder, hjælpe og udfordre dem, så de har et godt økonomisk overblik
  • At få din egen portefølje med private kunder
  • At udvide din portefølje med flere gode kunder
  • At bringe dig selv, din ordentlighed og dit gode kredithåndværk i spil hver dag
  • Sammen med resten af afdelingen at være med til at vise flaget ved lokale aktiviteter og til generelt at bidrage med idéer til, hvordan vi fastholder og tiltrækker kunder og øger afdelingens synlighed i området

Du er måske den rette på vores hold, hvis…

Udover at du har den finansielle uddannelse på plads, er det vigtigt at du:

  • Har nogle års erfaring med at rådgive privatkunder og kommunikerer ubesværet med alle typer kunder. Du er fra en lignende stilling vant til at rådgive om alle facetter af privatøkonomien
  • Har succes med at skabe kontakt til nye kunder og opsøge nye forretningsmuligheder. Din tillidsvækkende facon gør det let for dig at komme i dialog med kunderne og at opbygge værdifulde og langvarige relationer med dem
  • Arbejder bedst i et team, men er også selvstændig, handlekraftig og motiveres af at skabe resultater, der kan mærkes – både hos kunderne og i afdelingen.
  • Har et godt drive og en positiv tilgang til opgaver, kunder og kolleger. Du drives af at se muligheder og at finde løsninger

Måske kender du allerede Vorbasse som din egen bukselomme, men det kan også være, at du bor et stykke herfra. Uanset din geografiske placering tilbyder vi fleksible rammer og i et begrænset omfang hjemmearbejdsplads.

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

Vi tilbyder dig frihed under ansvar i et job, hvor du selv har indflydelse på din arbejdsdag. Du får i høj grad mulighed for at udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt samt for at påvirke afdelingens videre retning og fortsatte succes.

Du bliver en del af et ambitiøst team, hvor du har ni faste kolleger at sparre med - udover de erhvervs- og fagspecialister, der er tilknyttet vores afdeling. Vi er en dynamisk afdeling, der går op i at have det sjovt sammen, mens vi skaber forretninger og gode kundeoplevelser.

Det er vigtigt for os, at vi som afdeling er en del af lokalsamfundet. Vi er lokalt forankrede i Vorbasse og de omkringliggende byer og støtter op om områdets forenings- og kulturliv.

Ansvar og udfordringer på Danmarks bedste arbejdsplads

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 700 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen - og at det er med til at give os sektorens mest tilfredse privatkunder for tredje år i træk (ifølge det anerkendte analysebureau EPSI). Det er også med til at give os medarbejdere, der trives og er glade for at gå på arbejde. Vi er således tre gange i træk blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads af Great Place to Work.

Vores decentrale struktur giver dig stor indflydelse på dit arbejde og din dagligdag. Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.