Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Privatkundechef til Holbæk

Vil du skabe succes gennem dygtige og engagerede medarbejdere? Og kan du hjælpe os med at blive førstevalget for mange flere kunder i Holbæk? Vi søger en stærk profil, der vil tage del i denne spændende opgave som privatkundechef i attraktive Holbæk.

Du bliver privatkundechef for en god håndfuld kolleger, så det er afgørende, at du har erfaring med at lede medarbejdere med nærvær, motivation og sparring - eller har stor lyst til at forfølge din interesse for ledelse. Har du ikke allerede ledelseserfaring, er det vigtigt, at du har lyst til at udvikle denne kompetence - det hjælper vi gerne med.

Udover at du får ambitiøse kolleger i Holbæk, bliver du en del at en velfungerende ledergruppe på tværs af Sparekassens afdelinger på Sjælland. Her får du stærke lederkolleger at sparre med, udfordre og udvikle dig sammen med.

I samarbejde med afdelingsdirektøren vil du få:

  • Det ledelsesmæssige ansvar for privatkundegruppen
  • Salgsansvaret for privatområdet i rollen som salgsleder og sparringspartner
  • Ansvar for resultater og budgetter på privatområdet
  • Ansvar for implementering og optimering af processer i privatgruppen
  • Medansvar for at udbygge vores synlighed og udvikling i Holbæk

Du er måske den helt rette til holdet, hvis…

Du har erfaring med eller lyst til at lede og kan skabe fortsat vækst og udvikling gennem samarbejde med motiverede og ambitiøse kolleger, så vi hele tiden yder den bedste rådgivning. Du kan ligeledes trække på en bred bankuddannelse og har stærke kompetencer på privatområdet og på kredit. Det er tilmed vigtigt, at du har solid erfaring med at rådgive, da du også får din egen portefølje af spændende kunder. Du brænder for at bidrage til de gode kundeoplevelser og ved, at service, hastighed, relationer og tilgængelighed er en forudsætning for kundernes tilfredshed. Derudover er det en fordel - men ikke et krav - hvis du har et godt lokalkendskab til Holbæk-området.

Vi forventer også, at du:

  • Bidrager med positiv energi og er tillidsskabende over for kunder og kolleger
  • Er en god kommunikatør, der kan sikre et højt fagligt informationsniveau og konstruktiv feedback
  • Har lysten og evnen til at være den bærende kraft på salgsfremmende aktiviteter og tiltag
  • Motiveres af at drive forandringsprocesser og selv bidrager med nye ideer
  • Har fokus på det gode samarbejde på tværs af afdelingen

Hvad kan du se frem til?

Her har du chancen for et spændende lederjob med store udviklingsmuligheder, hvor høj kundetilfredshed og medarbejdertrivsel er i fokus. Du vil i tæt samarbejde med afdelingsdirektøren og erhvervskundechefen få mulighed for at sætte dagsordenen i forhold til strategi, forretning og samarbejde i afdelingen.

Ansvar og udfordringer på Danmarks bedste arbejdsplads

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 700 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen - og at det er med til at give os sektorens mest tilfredse privatkunder for tredje år i træk (ifølge det anerkendte analysebureau EPSI). Det er også med til at give os medarbejdere, der trives og er glade for at gå på arbejde. Vi er således tre gange i træk blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads af Great Place to Work.

Vores decentrale struktur giver dig stor indflydelse på dit arbejde og din dagligdag. Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.