Sparekassen Kronjylland Lokale Afdelinger

Fakta om os

Sparekassen Kronjylland er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter med mere end 36.000 garanter

Som garantsparekasse er vi en selvejende institution og har dermed ingen ejere. Det giver os mulighed for at tænke mere langsigtet og investere i langvarige relationer med vores kunder, ligesom vi støtter en række klubber, foreninger og forskellige lokale tiltag.

Sparekassen Kronjylland arbejder med baggrund i fire kerneværdier, som er: Kundefokuseret, Troværdig, Imødekommende og Kompetent.

26. november 1829 blev det, der i dag hedder Sparekassen Kronjylland, stiftet. Sparekassen for Randers By og omegn begyndte som en sideforretning i en købmandsbutik. Sparekassen Kronjylland dækker i dag store dele af Midt- og Østjylland samt dele af det sydlige Jylland, ligesom vi har seks afdelinger på Sjælland. Sparekassen Kronjylland er blandt landets 10 største pengeinstitutter og vokser i disse år betydeligt med blandt andet åbning af nye afdelinger.

Hovedsædet i Randers blev indviet i 2001.

Ferie betalingskort

Betalingskort

Undgå ikke at kunne betale på ferien

Har du et Visa/Dankort? Så er det rart at vide, at der er et betalingsloft på Visa-delen. Visa-delen bruger du, når du bruger kortet i udlandet, på en udenlandsk hjemmeside eller betaler med Apple Pay i butikkerne herhjemme.

Webinar: Skal du beholde dit nuværende realkreditlån eller ej?

Webinar: Skal du beholde dit nuværende realkreditlån eller ej?

Tilmeld dig vores webinar og hør, hvad dine fordele er ved at omlægge dit boliglån til et andet.

Ny Netbank og Mobilbank

Ny net- og mobilbank

Du har fået en ny privat mobil- og netbank i Sparekassen Kronjylland. I løbet af maj og juni bliver adgangen til gammel mobilbank lukket for alle privatkunder.

Sikkerhed

Fupmail er ikke fra Sparekassen

Enkelte kunder har modtaget en mail, der ligner at komme fra Sparekassen. Mailen beder dem opdatere deres informationer via et link inden for 24 timer, hvis de ikke vil have deres konto spærret. Mailen er falsk.