job_arbejdsplads

Amerikansk skulderklap til Sparekassen Kronjylland

Sparekassen Kronjylland modtog midt i marts en stor anerkendelse for sit høje kvalitetsniveau i betalinger til udlandet fra den amerikanske storbank JPMorgan Chase. Det skete i forbindelse med uddelingen af Best-In-Class MT103 STP-prisen (Straight Through Processing), som virksomheden siden 1997 har uddelt til sine samarbejdspartnere. Ved dette års award modtog Sparekassen Kronjylland en Elite Quality Recognition Award i kategorien MT103. MT103 indikerer, at det er en kunde-til-kunde betaling, mens STP angiver, at betalingen automatisk er gået igennem uden indgriben fra JPMorgan Chase.

Elite Quality Recognition Award gives kun til JPMorgan Chases samarbejdspartnere, der opnår en STP-rate, der er højre end 99 procent. Sparekassen har opnået en ekstraordinær STP-rate på 99,31 procent – en præstation, der vidner om et troværdigt pengeinstitut og en solid brancheaktør.

• I Sparekassen er vi meget stolte over sådan en anerkendelse fra den amerikanske storbank, da det vidner om, at vores Back Office afdeling leverer et flot stykke arbejde på internationalt niveau, som der bliver lagt mærke til ude i verden. Det er en flot blåstempling af det arbejde, der sikrer, at Sparekassens kunder kan handle med verden, fortæller Jacob Mørch Pedersen, der er funktionschef for Udland i Sparekassen Kronjyllands Back Office afdeling.
Tag med til håndboldlandskamp og besøg VIP fanzone

Kundearrangement

Oplev det rød-hvide fællesskab

Det bliver et brag af en håndboldfest, når det danske kvindelandshold møder Schweiz på hjemmebane i Randers 1. oktober. Vi har netop fået mulighed for at invitere alle vores kunder med til landskamp og VIP fanzone til en attraktiv pris. Det er både for børn og voksne.

Sparekassen Kronjylland slukker for lyset, men ikke for kundernes tryghed

Vi slukker for lyset, men ikke for kundernes tryghed

Fra 19. september slukker vi al unødvendigt lys i vores afdelinger for at sænke energiforbruget. Vores kontantautomater vil dog fortsat være oplyste, så vores kunder trygt kan benytte dem.

Bolig forberedelse

Åbningstider

Nye åbningstider fra 3. oktober 2022

Vi justerer vores åbningstid en smule. For dig betyder det, at din afdeling ikke længere har åbent til klokken 17.30 om torsdagen. Til gengæld har du større mulighed for at holde møde med din personlige rådgiver, når det passer dig.

Sparkron Flag

Renteændring - fjerner negative renter på erhverv

Sparekassen Kronjylland var blandt de første til at fjerne negative renter på indlån for private, og nu fjerner vi dem også på erhverv. Fra 1. oktober vil renten på erhvervsindlån være 0 procent.