Randers FC

Sparekassen forlænger hovedsponsoratet i Randers FC

To af byens nationale flagskibe fortsætter samarbejdet, da vi har forlænget hovedsponsoratet i Randers FC for yderligere tre år.

Siden 2006 har Sparekassen Kronjylland været hovedsponsor i Randers FC, og den position fortsætter de i. De to nationale flagskibe, der begge har rødderne plantet i den kronjyske muld, har netop underskrevet en ny tre-årig aftale.

- I Randers er vi stolte af Randers FC og de imponerende resultater, de har skabt over de seneste år. Som en af byens største virksomheder er det naturligt for os at bakke op om byens fodboldstolthed. I Sparekassen tror vi på, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen – det gælder både på banen, i vores rådgivning og vores relationer med både kunder og samarbejdspartnere. Vi har en lang relation med Randers FC, og den glæder vi os til at bygge videre på de næste mange år, fortæller områdedirektør i Sparekassen Kronjylland, Jens Brix.

Sparekassen Kronjylland er blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads tre år i træk, og samtidig har deres privatkunder tre år i træk været landets mest tilfredse. Randers FC har da også været mere end tilfredse med hovedsponsorens tid og investering siden begyndelsen i 2003.

- Vi har et fantastisk samarbejde med Sparekassen Kronjylland, som har været med på rejsen siden 2003 og været hovedsponsor siden 2006. Deres opbakning betyder virkelig meget for, at vi kan realisere det potentiale, vi som fodboldklub har, og at vi kan sætte byen og området på fodboldlandkortet. Vi er begge virksomheder, som markerer os på den store scene i landet, og vi glæder os til at udfolde og udvikle det fortsatte samarbejde, siger sportslig og kommerciel direktør i Randers FC, Søren Pedersen.

Som en del af Sparekassen Kronjyllands sponsorat er man blandt andet synlig på hjemmetrøjen, og garantsparekassen lægger derudover navn til den ene langsidetribune på solsiden på Cepheus Park Randers.

Sparkron Flag

Vi fjerner negative renter for privatkunder

Fra 15. august skal privatkunder ikke betale negative renter for indlån i Sparekassen Kronjylland.

Kundedag i Djurs Sommerland

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 25. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.

Henry kunde i Sparekassen Kronjylland i 90 år

Har været kunde i Sparekassen i 90 år

Siden sin 7-års fødselsdag har Henry været kunde i Sparekassen - endda i samme afdeling. "Her har jeg altid følt mig hjemme", forklarer han.

Donationer

Ny kajak giver oplevelser til både teenagere og pensionister

Skanderborg Kano- og Kajakklub har fået en ny kajak af Sparekassens gavefond. Det er en alsidig turbåd, der kommer til at give mange oplevelser på vandet for klubbens cirka 230 medlemmer, som tæller alt fra teenagere til pensionister.