Ny net- og mobilbank

Du har fået ny privat mobil- og netbank i Sparekassen Kronjylland. I løbet af maj og juni bliver adgangen til gammel mobilbank lukket for alle privatkunder.  Det sker i etaper og derfor ikke for alle på én gang. Hvis du ikke allerede bruger den nye mobilbank, bør du derfor gøre det.

Når din adgang er lukket, bliver du mødt af en fejlmelding, hvis du forsøger at logge på den gamle mobilbank. Du skal i stedet hente den nye mobilbank-app.

Forbedringer og nye funktioner i ny net- og mobilbank:

  • Let adgang til de mest benyttede funktioner
  • Du kan scanne og betale dine regninger (funktionen er på trapperne)
  • Du kan få oplyst din PIN-kode, hvis du har glemt den
  • Oversigt over dine eventuelle konti i andre pengeinstitutter
  • Endnu større sikkerhed
  • Virksomhedernes logoer bliver vist ved transaktioner
  • Mere stabil drift

Her kommer du i gang:

Log på ny netbank:

Netbank

Download ny mobilbank:

Google Play

App Store

På din smartphone kan du også vælge at søge efter 'SparKron Mobilbank' i en af de to app-butikker. Den nye mobilbank er den med det mindste krone-logo.

Brug for hjælp til at komme på ny mobil- eller netbank? 

Vores hotline sidder klar på telefon: 44 70 21 21. Her kan du få hjælp på hverdage mellem klokken 8.00 og 22.00 og i weekender mellem 11.00 og 20.00.

Vi håber, at du bliver glad for din nye mobil- og netbank. Vi har arbejdet på den længe og har haft kunder til at komme med input undervejs for at sikre dig den bedst mulige brugeroplevelse.

Selvom mange funktioner er meget intuitive og ligner dem, du allerede kender, er vi klar over, at alt nyt kræver tilvænning. Vi håber derfor på din tålmodighed, når du prøver det af de første gange.

Se hvordan ny net- og mobilbank virker 

Netbank

Mobilbank

Læs også

Familie produkter

Garant

I alt 63 millioner kroner bliver udbetalt i renter til garanter

Er du en af Sparekassens 37.000 garanter, så får du i starten af april udbetalt 4,5 procent i rente af din garantkapital. Pengene bliver overført til din afkastkonto. Vi udbetaler i alt 63 millioner kroner til vores garanter.

Udlevér aldrig dit betalingskort til andre

Svindel

Ny svindelbølge hærger

De seneste dage er flere blevet forsøgt svindlet til at udlevere deres betalingskort. Især ældre mennesker er blevet ringet op med besked om, at deres betalingskort er i uorden eller er ved at blive svindlet – og at kortet derfor vil blive hentet af en medarbejder fra banken – eller politiet. Vi har set en stor stigning i denne svindeltype de seneste dage både i Sparekassen og på tværs af pengeinstitutter.

Få rabat på dyre- og forlystelsesparker

Nyheder

Påskeoplevelser med rabat

Er familien på udkig efter store oplevelser? Som kunde hos os kan du få rabat på en række forlystelses- og dyreparker over hele landet. Du kan købe billetter med rabat til hele familien.

Her er din nye MobilePay

Digitale løsninger

Har du set, at MobilePay er blevet opdateret?

Appen har fået nyt design og ny navigation. Som noget nyt er en WeShare-funktion også flyttet ind, så du nemt kan dele udgifter i en gruppe. Opdateringen får du i selve MobilePay-appen.