Kundedag i Djurs Sommerland

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 25. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.

Ny Netbank og Mobilbank

Nyheder

Har du hentet den nye mobilbank? Hvis ikke, bliver du mødt af en fejlmelding

Du har fået en ny privat mobil- og netbank. I løbet af maj og juni bliver adgangen til gammel mobilbank lukket for alle privatkunder. Hvis du prøver at logge på, bliver du mødt af en fejlmelding. Du skal i stedet hente den nye mobilbankapp.

Ferie betalingskort

Betalingskort

Undgå ikke at kunne betale på ferien

Har du et Visa/Dankort? Så er det rart at vide, at der er et betalingsloft på Visa-delen. Visa-delen bruger du, når du bruger kortet i udlandet, på en udenlandsk hjemmeside eller betaler med Apple Pay i butikkerne herhjemme.

Great Place To Work - Danmarks bedste arbejdsplads

Karriere

Er du vores nye kollega?

Vil du noget andet efter sommerferien? Så er du måske vores nye kollega og Sparekassen Kronjylland din nye arbejdsplads. Se alle vores ledige stillinger her.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør