Sparekassen Kronjylland forlænger endnu en gang med Håndboldkvinderne

Samarbejdet blomstrer fortsat mellem håndboldkvinderne og deres efterhånden mangeårige hovedsponsor Sparekassen Kronjylland, som har valgt at forlænge deres aftale med yderligere to år.

I mere end seks år har Sparekassen Kronjylland været hovedsponsor for Håndboldkvinderne, og de har derfor været med hele vejen på den spændende udvikling, det danske kvindelandshold har været inde i de seneste år.

Heldigvis er det en udvikling og rejse, som sparekassen også i fremtiden ønsker at være en del af. Derfor er de blevet enige med DanskHåndbold om at forlænge sponsoratet frem til sommeren 2026.

- I Sparekassen Kronjylland lægger vi utrolig stor vægt på langvarige relationer. Det gælder i forhold til både kunder og medarbejdere, men det gælder også, når det kommer til vores sponsorat af kvindelandsholdet. Som garantsparekasse har vi ingen aktionærer, og vi har derfor ikke et kortsigtet profitfokus. Derfor tænker vi langsigtet og tror på, at det er sådan, vi skaber de bedste resultater. Det gælder også i elitesport og ikke mindst på kvindelandsholdet, fortæller Sparekassen Kronjyllands adm. direktør, Klaus Skjødt, og fortsætter:

- Vi har nu gennem seks år fulgt holdets udvikling på tætteste hold, og som hovedsponsor føler vi i den grad, at vi er med på hele rejsen. Vi er utroligt stolte over de resultater, vores stærke kvindelandshold har skabt, og vi glæder os meget til at støtte holdet og vise, at vi tror på dem både nu og i fremtiden, fortæller Klaus Skjødt.

Sparekassen Kronjylland bryster sig af at ville gøre en forskel for deres kunder, men med deres sponsorat i DanskHåndbold er de også med til at gøre en forskel for mange håndboldspillere- og fans, lyder det fra adm. direktør i DanskHåndbold, Henrik M. Jacobsen:

- Sparekassen Kronjylland er en fantastisk partner for vores kvindelandshold og for hele DanskHåndbold. De har med deres støtte gennem mange år nu være med til at gøre en forskel for vores danske kvindelandshold og bidrager på mange måder til at give noget tilbage til breddehåndbolden, siger Henrik M. Jacobsen og tilføjer:

- Som bekendt bliver et hold som oftest kun stærkere af at have spillet sammen i flere år, og derfor er vi utroligt glade for, at Sparekassen Kronjylland fortsat vil være en del af holdet.

Sparekassen Kronjylland har været hovedsponsor for kvindelandsholdet siden januar 2018. Den nuværende aftale løb til og med juni 2024, men er nu blevet forlænget med yderligere to år.